page hit counter
Sunday , October 22 2017
Breaking News
Home / සුව අරණ / හුලවාලි වශී ගුරුකම්, රොඩී දැහැන, නීචකුල බන්ධන සෙප්පඩ විජ්ජාවේ අැත්ත නැත්ත මෙන්න

හුලවාලි වශී ගුරුකම්, රොඩී දැහැන, නීචකුල බන්ධන සෙප්පඩ විජ්ජාවේ අැත්ත නැත්ත මෙන්න

හුලවාලි වශී ගුරුකම්, රොඩී දැහැන, නීචකුල බන්ධන ආදී වශයෙන් සැලකෙන ගුප්ත ශාස්ත්‍ර සම්බන්ධ විශාල හා’හෝවක් මේ වන විට සමාජය පුරා පැතිර තිබේ.

රූපවාහිනිය, පුවත්පත් ආදී මාධ්‍ය ඔස්සේ සතියක් තුළ එම මන්ත්‍ර කරුවන් විසින් පළ කරනු ලබන දැන්වීම් වල මූල්‍ය වටිනාකම ගණනය කළ හැක්කේ රුපියල් මිලියන ගණනිනි. ඒ අනුව ‍ඉහත සඳහන් ගුප්ත ශාස්ත්‍ර මුල්කොට කෙතරම් සුවිසල් මූල්‍ය සංසරණයක් අප සමාජය තුළ පවතී දැයි  වටහාගත හැක. ඒ අතරේ මෙම ගුප්ත ශාස්ත්‍ර මුල්කොට සිදුවන දහසකුත් එකක් වංචනික ක්‍රියා සමාජයේ සැඟව ඇති බවද ප්‍රසිද්ධ රහසකි. ඊට හේතුව මේවාට නතු වන්නවුන් තමන් මුහුණ පෑ වංචා පිළිබඳව නීතිය හෝ සමාජය හමුවේ අනාවරණය නොකිරීමය.

මේ අතර මෙම ගුප්ත ශාස්ත්‍ර මුල්කොට ස්ත්‍රී දූෂණ සහ අපචාර සිදුවීම් රාශියක් සිදුවන අතර ඔබ මෙය කියවන ‍මොහොතේ ද දිවයිනේ කිනම් හෝ තැනක එවන් ඛෙදවාචක කිහිපයක් සිදුවෙමින් පැවතීමේ අරුමයක් නැත.

රොඩී ජනතාව සතුව ඇතැයි පැවසෙන යන්ත‍්‍ර මන්ත‍්‍ර පිළිබඳ සාමාන්‍ය ජනතාව තුළ මහත් බියක් පැවති බවට ඵෙතිහාසික සාක්‍ෂි  ඕනෑතරම් තිබේ.

ඕනෑම කුලවත් වංශවත් කාන්තාවකගේ සිහිවිකල් කොට නීච කුල බන්ධනයට නතු කරගනිමින් ඇය තම වාසස්ථානය හෙවත් කුප්පායම වෙතඅද්දවා ගැනීමේ ගුප්ත හාස්කම් බලයක් මෙම ගෝත‍්‍රිකයන් සතුව ඇතැයි පැරැන්නෝ තදින්ම විශ්වාස කළහ. විශේෂයෙන් මෙම ගෝත‍්‍රයේ පිරිමියකු වෙනත් කුලයක කාන්තාවකගේ සිරුරට අත තැබීමෙන්ම ඇය මෙම බන්ධනයට නතු වන බවක් එකල ප‍්‍රචලිතව පැවතිණ.

මිනිසුන් දහස් ගණන් රැස්වන බදුල්ලේ පැවැත්වෙන (ආගමික) උත්සව අතරට රහසින් රිංගන මෙම මිනිසුන්ගේ වසඟයට පත්වීම වළක්වනු පිණිස ඒවාට එක්වන කුලවත් කතුන් හතර පස්දෙනා එකිනෙකාගේ අත්වැල් අල්ලාගෙන ගමන් කළ පුවතක් ලූවිස් එෆ් ලෙසින් 1861 වසරේ තැබූ සටහනක (A Brief Account of Ceylon, Jafna) දැක්වෙයි.

නමුත් රොඩී ගෝත්‍රිකයන් සතුව එවැනි හාස්කම් බලයක් ඇතැයි පැවසීම පට්ටපල් බොරුවකි.

මෙම හුලවාලී මන්ත‍්‍ර ගුරුකම්වල පාරම්පරික හිමිකරුවන් බව පැවසෙන රොඩී හෙවත් ගාඩි ජනයා පිළිබඳ විවිධ මුඛ පරම්පරාගත කතා පවතී. එහෙත් ඔවුන් පිළිබඳ තතු ශ‍්‍රී ලංකාවෙන් බැහැරට ගෙන යාම පිළිබඳ ගෞරවය ක‍්‍රි.ව. 1660-1679 අතර මෙරට එළිමහන් සිරකරුවකු ලෙස දිවි ගෙවූ ඉංග‍්‍රීසි ජාතික රොබට් නොක්ස් ශී‍්‍රමතානන්ට අවිවාදයෙන් පුද කළ යුතුය. ශී‍්‍ර ලංකාවේ විශේෂිත ජන කොටසක් වන මෙම ජනයා පිළිබඳව ඉන්පසු විවෘත අවධානයක් යොමුව ඇත්තේඉංගී‍්‍රසි යටත් විජිත සමයේ බව මූලාශ‍්‍ර විමසීමේදී පෙනෙයි. ෆර්ගියුසන්, එමර්සන්ටෙනන්ට්, හියු නෙවිල්, ජෝන් ඩොයිලි, විල්හෙම් ගයිගර් ආදී බටහිරජාතිකයන් මෙම ජන කොටස පිළිබඳ විවිධ තොරතුරු වාර්තා කිරීමෙන් අනාගත පරපුර උදෙසා ඉටුකළ මෙහෙවර අති විශිෂ්ටය. ඔවුන් අතරින් 1865 ශී‍්‍ර ලංකාවට පැමිණි ඉංගී‍්‍රසි ජාතික සිවිල් නිලධාරී හියු නෙවිල් මෙම කූරගන්දෙණිය ඇතුළු එම ජනතාව වෙසෙන ස්ථානවලට ගොස් ඔවුන්ගේ ජීවිත අභ්‍යන්තරය වටහාගෙන ඒ පිළිබඳව මානව සහ සමාජ විද්‍යාත්මක නිරීක්‍ෂණ සිදුකොට තිබීම විස්මය දනවන්නකි. ඒවා මුල් කොට තැප්‍රොබේන් වැනි සමකාලීන වාර ප‍්‍රකාශනයන් හි ඔහු තැබූ සටහන් අදත් ජීවමාන ය. එමෙන්ම ශ‍්‍රී ලංකාව බි‍්‍රතාන්‍ය යටත් විජිතයක් බවට පත්වකවානුවේ කන්ද උඩරට බි‍්‍රතාන්‍ය රජයේ ප‍්‍රමුඛ කොමසාරිස් පදවිය හෙබවූ ශී‍්‍රමත් ජෝන් ඩොයිලිගේ වාර්තාවල ද හුලවාලී ගුරුකම් සඳහා ප්‍රසිද්ධ  කූරගන්දෙණිය සහ එහි ජනතාවගේ ඉඩම්හිමිකම් පිළිබඳව පවා සඳහන් වීම විශේෂත්වයකි. එහෙත් ඒ කිසිදු සටහනක ඔවුන් සතු යන්ත්‍ර මන්ත්‍ර ගුරුකම් පිළිබඳව එක් වදනකු ද සටහන්ව නැත.

ඉන්දියාවේ මදුරාසි විශ්ව විද්‍යාලයේ මානවවිද්‍යා අංශාධිපති පදවිය හොබවා පසුව ශ‍්‍රී ලංකා කෞතුකාගාර දෙපාර්තමේන්තුවට එක්වී ශ‍්‍රී ලංකාවේ ජන වර්ග පිළිබඳව ශාස්ත‍්‍රීය අධ්‍යයනයක් කළ සුප‍්‍රකට මානව විද්‍යාඥ එම්.ඩී. රාඝවන් මෙරට රොඩී ජනයා පිළිබද විශිෂ්ට නිබන්ධනයක් ඉදිරිපත් කොට තිබේ. එම ක්ෂේත‍්‍රය පිළිබඳ සිය ගවේෂණ ඇසුරින් 1956 වසරේ එළිදැක්වුණු ඔහු විසින් රචිත Handsome Beggars, The Story of The Ceylon Rodiya නම් කෘතිය එම ජන සමාජයේ අඳුරු මුළු රාශියක් ඒකාලෝක කරමින් එල්ල කෙරුණු අතිශය දීප්තිමත් අලෝක ධාරාවකි. සමස්ත ශී‍්‍ර ලාංකික රොඩී ජනතාව වෙත අතිශය ආදරණීය වූත් සානුකම්පිත වූත් බැල්මක් හෙළන රාඝවන් පඬිවරයා මෙම කූරගන්දෙණිය ගැමියන් හා සුහද සමීප ඇසුරක් පැවැත් වූ බවට ප‍්‍රබල සාක්‍ෂි තම කෘතියෙන්ඉදිරිපත් කරයි. කූරගන්දෙණිය ජනතාව කීර්ති ශ‍්‍රී රාජසිංහ රජ දවස සිට හිමිකම් කියන පැහැදිලි ඉතිහාසයක උරුමක්කාරයන් බව කියන රාඝවන් 1948 වසරේසිදු වූ කූරගන්දෙණියේ ගම් ප‍්‍රධානියා හෙවත් අවුසඳා හුලවාලියාගේ පුත්කරුණාරත්න ගේත් එම ජන වර්ගයටම අයත් ගම්පළ වේවැල්දෙණියේ යශෝගේත් විවාහමංගල්‍යය පිළිබඳව වර්ණනා කරනුයේ ඔවුන්ගේ සාම්ප‍්‍රදායක මංගල චාරිත‍්‍ර එකි’නෙක අතිශය විචිත‍්‍රවත් අයුරින් අප හමුවට ගෙන එමිනි. මට හිතෙන හැටියට රාඝවන් එම ගැමියන්ගේ මගුල් තුලා ආදියට පවා සහභාගි වී තිබේ. එහෙත් ඔහු පවසනුයේ සමකාලීන සිංහල බෞද්ධ සමාජයේ පැවැති මන්ත්‍ර ගුරුකම් ආදී ගුප්ත ශාස්ත්‍ර අභිබවන වෙනත් විශේෂිත කිසිදු ගුප්ත ශාස්ත්‍රයක් මොවුන් සතුව නොමැති බවය. ඒ අනුව මෙම හුලවාලී මන්ත්‍ර ගුරුකම් හුදෙක් ඔවුන් විසින්ම මෝඩයන් ගොඳුරු කර ගනු පිණිස මවා පාන සෙප්පඩ විජ්ජාවක් බව පෙනේ.

වත්මන් කූරගන්දෙණියේ මන්තර ගුරුකම්කරුවන් ගණුදෙනු කරුවන් හා එක්වන ප‍්‍රධානතම මාර්ගය පුවත්පත් දැන්විම් බව ඔබ දනියි. ඒ දැන්වීම්වල පළ කෙරෙන දුරකථන අංක ඔස්සේ ලැබෙන දුරකථන ඇමතුම් එකක්වත් අපතේ නොහැරීමට ඔවුහු වග බලා ගනිති. ඒ එම පුවත්පත් දැන්වීම් සඳහා සතිපතා රුපියල් දස දහස් ගණන් වියදම් වන නිසා ය. එකම පවුලේ සාමාජිකයන් විසින් එකිනෙක දුරකථන අංක යොදා ගනිමින් විවිධාකාර පුවත්පත් දැන්වීම් පළ කිරීම ද ඔවුන් වෙතින් සිදුවන දෙයකි.

මෙම මන්ත‍්‍රකරුවන් හා මන්ත‍්‍ර කාරියන් අතර ශී‍්‍ර ලංකාවේ භාවිතා වන සෑමජාලයකටම අයත් ජංගම දුරකථන සම්බන්ධතා තිබේ. එහෙත් පුවත්පත් දැන්වීම් වල පළ කරනුයේ එවායින් තෝරාගත් කිහිපයක අංක පමණි.

පුවත්පත් දැන්වීමක පළවන එවන් දුරකථන අංකයක් ඔස්සේ එම මන්ත‍්‍රකරුවකු, මන්ත‍්‍ රකාරියක අමතන ගණුදෙනු කරුවකුට එම දුරකථනය හැඬවීමේ නාදය (Ring in Tone) ලෙස බොහෝ විට ඇසෙන්නේ බොදු බැති ගීයකි. නැතහොත් ආශිර්වාදාත්මක ශ්ලෝකයකි. එසේම නැතිනම් සුචරිතය, සදාචාරය, පිළිබඳව පැවසෙන කවි හෝ විරිඳු පෙළකි. එය ද එම ඇමතුම දෙන්නා පහදවා ගැනීමට කූරගන්දෙණියේ  හොර ඇදුරන් යොදන උප්පරවැට්ටියකි.

ඉන්පසුව එම මන්ත‍්‍රකරු, මන්ත‍්‍රකාරිය හෝ එම පවුලේ සාමාජිකයකු එම ඇමතුමට පිළිතුරු දෙන විට ඇමතුම දෙන්නාට ඇමතුමින් පසුබිමින් යම් විශේෂිත හඬක් ඇසෙන්නට ද බැරි නැත. බොහෝ විට ඒ මන්ත‍්‍ර ජප කරන හඬකි. එසේත් නැතිනම් දේවකන්නලව්වකි.

”ඔව් දරුවා කියන්න කාරණේ ”

ඔබ කූරගන්දෙණියේ හුලවාලි ගුරුකම් කරන ස්ථානයකට දුරකථන ඇමතුමක් දුනහොත් ඇතැම් විට මන්ත‍්‍රකාරියගේ මිමිනුම් හඬක් ඇසෙන්නේ ඉහත කී පසුබිම් හඬ අතරින් මතු විය හැක.

”මෑණියෝ මොකක් හරි වැඩක් නම් මම පස්සේ කතා කරන්නද?”

එබඳු අවස්ථාවලදී මම ද අසා ඇත්තෙමි.

”ලොකු වැඩක් නම් තමයි, ඒත් කමක් නැහැ. කියන්න දරුවා කාරණේ”

එවිට ඔවුන්ගේ පොදුපිළිතුර වනුයේ එයයි.

එවන් සිදුවීම් අත් දකින දුරකථන ඇමතුම් දෙන බොහෝ දෙනකුට සිතෙනුයේ එම ස්ථානය ලොකු ලොකු වැඩ කරන තැනක් බවය. එහෙත් ඒවායේ කෙරෙන මෙලෝමළ ඉලව්වක් නැත. කෙරෙනුයේ ඉතාම සරල බාල බොළඳ වැඩක් පමණි. එනම් පුවත්පත් දැන්වීම් වලින් දුරකථන ඇමතුම් වලට පිළිතුරු දෙන විට නිවසේ සී.ඩී. ප්ලේයරය කි‍්‍රයාත්මක කිරීම පමණි.  ඔවුන් මුල්වරට ගණුදෙනුකරුවන් ගොනාට අන්දවනුයේ එබඳු ”ගුරුකම්” වලිනි.

කූරගන්දෙණියෙන් මන්තර ගුරුකම් වැඩ කරගැනීමට රුපියල් ලක්‍ෂ ගණන් වියදම් කර බකංනිලාගෙන ඉන්නට සිදුවී ඇති පිරිස ද ලක්‍ෂ ගණනකි. ඔවුන්ගෙන් බොහෝ දෙනෙක් ඉල්ලන් කෑම සිය ජීවන වෘත්තිය කරගත් රොඩී ගෝත‍්‍රිකයන්ගෙන් නිකරුණේ ‘ඉල්ලන් කෑ හැටි’ සමාජයට නොකියති. එහෙත් ශත පහක වත් ඵලප‍්‍රයෝජනයක් නොමැතිව තමන් අතින් ඔවුනට බිලි වූ විශාල ධනස්කන්ධය ආපසු ගැනීමට රහසිගතව හූල්ලන්නවුන් සේම වීරියදරන්නෝ ද හිඟ නොවෙති.

ඔවුන් ඒ සඳහා ගන්නා පළමු පියවර කූරගන්දෙණියේ මන්තර ගුරුකම්කරුවන්ට දුරකථනයෙන් බැණ වැදීම ය. නැතහොත් තර්ජනය කිරීමය. එහෙත් එසේ බැණුමක් දෙකක් අසා කෝප වීමටහෝ දුරකථනය මඟහැරීමට තරම් ඔවුහු අඥාන නොවෙති.

”දෙයිහාමුදුරුවනේ රුපියල් අසූහතර දාහක් වියදම් වුණා නේන්නම්. ඒක නේන්නම් දරුවෝ මටත් මේ හිතාගන්න බැරි.”

ඔවුන් දුරකථනයට පිළිතුරු දෙනුයේ ඇමතුම දෙන්නාට සීයට සීයක් පක්‍ෂපාතී ලෙස කරුණු දක්වමිනි. එවිට තම බැණුමේ සැර ටිකක් හෝ බාලකර ගන්නට ඇමතුම දෙන්නාට ඉබේටම සිදුවෙයි.

”මම හිතන්නේ දරුවෝ මේක ඔය දරුවා සංසාරේ කරපු මහා බරපතල පාපකරුමයක් හින්දාවෙච්ච දෙයක්. නැත්නම් කීයටවත් මෙහෙම වෙන්න බැහැ. කමක් නැහැ මට ආයෙත් ඔයදරුවාගෙන් එක තඹ දොයිතුවක් වත් එපා. පූජා භාණ්ඩ වලට  ඕන නම් තව රුපියල් විසිදාහක් විතර යාවි ඒක මගේ අතින්ම පලච්චාවේ. මම ඔය දරුවාගේ වැඩේ මොන ක‍්‍රමයකින් හරි කරලා දෙන්න බලන්නම්කෝ”

ඉහත සඳහන් අන්දමේ සාටෝපකාරී වදන් ඇසෙත්ම බොහෝ දෙනකු ඊට තරමක් හෝ නතුවීම ස්වභාවික ය. එහෙත් යමකු එසේ පමණ ඉක්මවා නතු බවක් පළ කිරීම ද නැවතත් ඔවුන්ගෙන් ‘ඉල්ලන් කෑමට’ මුල්වන පොටකි.

”මයෙ පුතේ ඇත්තෙන්ම කියනවා නම් මාත් කියලා එහෙමට ඉතුරු කරගත්තු දෙයක් නැහැ.මොකද මම මේවා සල්ලි හම්බු කරන දේවල් නෙවෙයිනේ”

යනුවෙන් මන්ත‍්‍රකරු හෝ මන්ත‍්‍රකාරිය පහත් හඬින් මුමුණනු ගණුදෙනුකරුට අසාගත හැකි වනු ඇත. එමෙන්ම ඒසමඟම ඔහුට ඊටත් වඩා පහත් හඬකින් මෙබඳු වදන් කීපයක් ද අසාගත හැකි වුවහොත් කෙසේවත් පුදුම විය  යුතු නැත.

”ඒ හින්දා දරුවෝ ඒ පූජා භාණ්ඩවලට යන වියදමෙන් කොටහක් හරි මට ලැබුණොත් නම් ලොකු උදව්වක්”

දුරකථනය මගින් එල්ලවන තම ගනුදෙනුකරුවාගේ බැණුම ඉතා පහත් නින්දිත මට්ටමක තිබුණ දඉන් පසුගාමී නොවීම මෙම බොහෝ ඇදුරන්ගේත් ඇදුරුවරියන් ගේත් පොදු ලක්‍ෂණයකි.විශාල ධනයක් වියදම් කළ ද අරමුණු ඉටු නොවීම ගැන පැවසෙන වහසි බස්වලට ඔවුහු සාවධානව සවන්දෙති. එම මන්ත‍්‍රකරු අද්දර ඇති තවත් දුරකථනයක් හැඬවෙනු ඇමතුමදෙන ගණුදෙනුකරුට ඇසෙනුයේ ඒ අතරේ ය.

”දරුවා පිටරටකින් කෝල් එකක් තියනවා මම මොකක්ද බලනකන් ඔහොමම තප්පරයක් ලයින් එකේ ඉන්න.”

මන්ත‍්‍රකරු හෝ කාරිය එසේ කියනුයේ තමන්ට සැරපරුෂ ලෙස බැණ වදින ඉච්ඡාභංගත්වයට පත් ගණුදෙනුකරු පිළිබඳ කිසිදු අහිතක් නොමැති අයුරිනි.

”හත්දෙයියනේ”

විදේශ දුරකථකන ඇමතුමට මන්ත‍්‍රකරු එසේ පිළිතුරු දීම අරඹනු ඉහත ගණුදෙනුකරුට ඇසේ.

”දෙයියනේ කවදද? මොනවා වෙලාද?”

ඒ සමගම මන්ත්‍ර කරු හෝ මන්ත්‍ර කාරිය අනෙක් දුරකථන ඇමතුම දෙන තැනැත්තාගෙන් නොඉවසිලිමත්ව අසනු ගණුදෙනුකරු අසා සිටිනුයේ පිබිද එන කුතුහලයෙනි.

”වාහනයකට යට වෙලා ඔළුව පොඩි පට්ටම් වෙලා……. අනේ අප්පොච්චියේ”

ඒ සමගම මන්ත‍්‍රකරු හෝ කාරිය සුසුම් ලනු ද ඉහත ගණුදෙනුකරුට ඇසේ.

”ඒකනේ දරුවෝ මම කිව්වෙ ඔය වගේ දේකට ඔච්චර බරපතල ගුරුකමක් කරවා ගන්න එපා කියලා.කොහොම හරි ඔය මනුස්සයට ඔහොම විපතක් වෙයිදෝ කියලා මට මුලදිම සැකයකුත් ඇතිවුණා. ඒත් ඉතින් ඔය දරුවගේ බලකිරීමට තමයි මම තරම් බරපතල වැඩක් කළේ……. ”

තම දුරකථනයෙන් මඳ වශයෙන් හෝ නැගී එන එම හඬට මුල් ගනුදෙනුකරු ඊළඟට සවන් දෙනුයේ තම කුතුහලයට එක් කරගත් ප‍්‍රබල විස්මයක් ද සමගිනි.

”ඔව් ඉතින් ඔය වගේ ස්වාමි පුරුෂයෙක් නම් ඉන්නවට වඩා නැති එකම තමයි හොඳ; කෝකටත් ඔය දරුවා ලංකාවට ඇවිත් කිසිම වෙනසක් නැතුව ඒ මළගමේ වැඩ වලට සම්බන්ධ වෙන්න. හැබැයි අපේ මේ ගුරුකම් වැඩේ ගැන කටේ කෙළ බිංදුවක් හලනවා එහෙම නෙවෙයි. බැරි වෙලාවත් මේ කතාව එහෙම ප‍්‍රසිද්ධ වුණොත් අපි දෙන්නත් ගස්තමයි.”

මන්ත‍්‍රකරු හෝ කාරිය අනෙක් දුරකථනයෙන් සිදුකරන එම සංවාදය අසා සිටින මීට පෙර දුරකථනයෙන් බැණ වැදුණු ගණුදෙනුකරුට ඔය අතරේ තම සිරුර දහඩියෙන් තෙත් වනු දැනීම අතිශය ස්වභාවික ය. ඒ සමගම වැය වූ මුදලට වඩා තම ජීවිතය වටිනා බව සැණින් නිගමනය කරන ඔහු හනික ඇමතුම විසන්ධි කරයි. නැතහොත් දුරකථනය ද ක‍්‍රියා විරහිත කොට දමයි. ඒ මහා බල සම්පන්න හුලවාලි මන්ත‍්‍රාචාර්යවරයාගේ හෝ වරියගේ කෝපය හෝ ශාපය තමන් වෙත යොමු නොවනු පිණිස ය. නමුදු මන්ත‍්‍රකරුගේ දෙවන දුරකථනයට එන්නේ සැබෑ දුරකථන ඇමතුමක් නොවේ. එය වූ කලී ඔහු සමීපයේ ඇති වෙනත් ජංගම දුරකථනයක් ව්‍යාජ ලෙසින් නාද කරවීමක් පමණි.

කූරගන්දෙණියේ මන්ත‍්‍ර ගුරුකම්කරුවන් තමන් ලූහුබැඳ එන සතුරන්ගෙන් මිදීම පිණිස ක‍්‍රියාවට නංවන මෙම අපූරු ගුරුකම පිළිබඳ පාඩම මා උගත්තේ ද කූරගන්දෙණියේම වියපත් ඇදුරෙකු වෙතිනි. කූරගන්දෙණියේ හුලවාලි මන්තර ගුරුකම් පිළිබඳ එළියට නො ආ තවත් එබඳු ”රස රහස්” බොහොමයක් අදත් ඔවුන් අතරේ ක‍්‍රියාවට නැංවෙනු ඇත.උපායශීලි ලෙස කූරගන්දෙණියේ මන්තර ගුරුකම් පාරාදීසයට රිංගා ගන්නා ඔබට උපක‍්‍රමිකව ඔවුන් වෙතින්ම ඒ ගුරුකම් ඉගෙන ගැනීමට ද බැරිකමක් නැත.

තිලක් සේනාසිංහ – ලක්බිම

දිනපතා මෙවැනි දේවල් බලන්න එක්වන්න අපගේ Facebook පිටුවට – @gossiplankasinhalanewswebsite

මිතුරන්ටත් බලන්න පහතින් share කරන්න

Check Also

කෝපි මන්ඩි සතුව ඇති විශ්මිත බලය මෙන්න – මෙය දැනගත් පසු කිසිදිනක කෝපි මන්ඩි විසිකරන එකක් නෑ

අපි අතර සිටින බොහෝ දෙනෙක් උදෑසන අවදිවූවායින් පසුව කෝපි කෝප්යක් පානය කිරීමට පුරුදුවී සිටිනවා. කෝපි …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!